اجرای طرح توزیع گوشت قربانی با حمایت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا 
اجرای طرح توزیع گوشت قربانی با حمایت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا 

اجرای طرح توزیع گوشت قربانی با حمایت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا 

مجید خوبی زاده گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی خیرین برنامه موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.
شناسه خبر : 1051796 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۱

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تداوم طرح کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی خیرین برنامه موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این خبر، افزود: بسته های گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند شهرستان های عنبرآباد و فاریاب در جنوب کرمان و ارزوئیه بافت در کرمان توزیع می شوند.


وی بیان کرد: بر همین اساس از سوی این موسسه برای هر یک از این مناطق ۴۰۰ بسته گوشت قربانی در نظر گرفته شده که در بین نیازمندان توزیع می شوند.


خوبی زاده ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یکی از کانون های شاخص جنوب کرمان است که با توجه به فعالیت های جهادی آن، توزیع گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند به گروه جهادی این کانون فرهنگی هنری واگذار شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ضمن تشکر از خیرین برنامه سمت خدا و موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون این دومین مرحله از کمک مومنانه این موسسه خیریه است که در بین خانوارهای نیازمند جنوب کرمان توزیع می شوند.


وی در خاتمه عنوان کرد: در اولین مرحله یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی نیازمندان بخش جازموریان و قلعه گنج توزیع شد البته پیش از این نیز در سال گذشته طی چندین مرحله کمک مومنانه از سوی موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند منطقه توزیع شده است.

پایان پیام/ 586